sobota, 8 marca 2014

Drobne informacje

***

Jak może zauważyliście w tym tygodniu nie został dodany rozdział. Jest to wynik kilku czynników które się na siebie nałożyły. Nawału obowiązków, choroby która się przyplątała zupełnie niechciana rujnując cały harmonogram tygodnia. Kolejne tygodnie zapowiadają się równie pracochłonne.Choroba skłoniła mnie do przemyśleń, w zasadzie nie tyle choroba co moja współlokatorka, która stwierdziła że jestem chora na własne życzenie. Nikt na dłuższą metę nie wytrzyma 4h spania codziennie. Przeciążyłam swój organizm a ten się zbuntował w najmniej odpowiednim czasie. Ponieważ potrzebuje trochę więcej czasu. Postanowiłam, że rozdziały nie będą dodawane co tydzień a co 10 dni co daje mi trochę więcej czasu. Wychodzi na to, że miesięcznie będzie dodawany jeden rozdział mniej. Mam nadzieje, że mnie rozumiecie. Każdy kto twierdzi, że studia to sielanka przeplatana imprezami i obijaniem się albo nie studiował albo studiował bardzo łatwy kierunek. Niestety mój do takich nienależny.
Może ktoś nie zauważył więc napiszę iż głosowanie dobiegło końca i został zmieniony szablon na ten który wybraliście. Mam ogromną nadzieje, że szablon się wam podoba. Co prawda nie jest to nic profesjonalnego (w końcu sama go robiłam), ale nie jest on już tak prosty jak ten poprzedni.
Kolejna sprawa to zwiastun. Został on stworzony przez Natalie z bloga






2 komentarze:

  1. Ja tobie także życzę wszystkiego najlepszego..
    No i cieszę się,że zwiastun ci się podoba.
    Pozdrawiam N;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;**
      Do następnego komentarza
      xx C

      Usuń